2 minuten

Jorrit


De flyer die wél gelezen wordt

De hele maand maart staan we creatief op de beurs. Op de beurs wil je natuurlijk aandacht van je bezoeker, maar je wilt ook dat ze bij thuiskomst nog aan je denken. Check snel hoe je dat doet met flyers!

Tone of voice

Voordat je een flyer gaat bestellen is het handig om na te gaan wat je hiermee precies wilt bereiken. Dat bepaalt immers jouw ontwerp, maar ook je tone of voice. Zo kun je jezelf afvragen of je de bezoeker alleen wilt informeren met je flyer of dat je ze ook daadwerkelijk bij je in de stand wilt hebben. Voor dat laatste is het van belang dat je ze triggert om naar jouw stand te komen. Maak de ontvanger nieuwsgierig en geef ze het gevoel dat ze wel naar jouw stand moeten komen, omdat ze anders iets te geks mislopen ;)

Lekker krassen

Als je wilt dat je bezoeker ook na het beursbezoek nog aan je denkt, is het slim om iets mee te geven. Hierbij is het wel van belang dat je iets meegeeft dat er iets van waarde op je flyer staat zodat ze deze bij thuiskomst niet meteen weggooien. Zo kun je bijvoorbeeld werken met een leuke kortingscode of persoonlijke boodschap die onder een kraslaagje zit. Kortom, wees gewoon lekker creatief!

flyers

Meer inspiratie voor de beurs nodig? In ons vorige blog vertellen we hoe je er met stickers lekker bij je publiek blijft plakken.

 

Reacties