Garantie en kwaliteit

Het moet wel goed zijn

De wettelijke garantie is van toepassing op al onze producten. Dat wil zeggen dat onze producten moeten voldoen aan wat er in alle redelijkheid van verwacht mag worden. Ontevreden over onze producten, diensten of service? Neem dan contact met ons op, dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen. Bekijk voor meer informatie ook onze algemene voorwaarden.

Ben je niet tevreden met het ontvangen drukwerk? Laat het ons weten. Geef een klacht altijd zo snel mogelijk door.

Klachten kunnen altijd makkelijk en snel via jouw eigen account op onze website worden doorgegeven. Wanneer je bent ingelogt kies je rechtsboven voor 'mijn account' en vervolgens 'mijn bestellingen'. Klik op de betreffende bestelling om vervolgens te kiezen voor 'klacht melden'. Omschrijf de klacht zo specifiek mogelijk en voeg foto's bij, zodat wij er gelijk voor je mee aan de slag kunnen. Na het versturen van het klachtenformulier, krijg je altijd binnen 1 werkdag een inhoudelijke reactie.

Om klachten goed te kunnen beoordelen, is het handig om ongeveer 50 voorbeelden van het drukwerk naar ons op te sturen. Opsturen van de voorbeelden mag naar het onderstaande adres:

Flyerzone
t.a.v. Reclamatie ordernummer (2019...)
Madepolderweg 7A
9608 PX Westerbroek

Is de klacht niet door ons op te lossen? Dan kan je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel of het Europese online geschillenplatform (ODR).

Voor de producten die niet onder maatwerk vallen geldt dat u tot veertien dagen na ontvangst aan ons kunt laten weten dat u van de aankoop af wenst te zien. U kunt uw product(en) retourneren via het wettelijk vastgestelde modelformulier. Dit formulier mailt u ingevuld naar service@flyerzone.nl. Zodra wij dit formulier van u hebben ontvangen, onvangt u van ons een bevestiging. Na aanmelding van de retour, bijvoorbeeld door het invullen van het modelformulier, heb je nog eens veertien dagen de tijd om de product(en) terug te sturen. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt. Je ontvangt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen veertien dagen na ontbinding, het volledige bedrag terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Is er, om welke reden dan ook, schade aan het product ontstaan, dan bent u zelf voor deze waardevermindering aansprakelijk. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.

Verstuur het product (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele verpakking naar:

Flyerzone B.V.
Madepolderweg 7A
9608 PX Westerbroek

Mail ons

Snel antwoord

Vragen?

Mag altijd

We zijn bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8:00 - 22:00, vrijdag van 8:00 t/m 20:00 en zondag van 12:00 t/m 20:00 uur.


088 3500 150
info@flyerzone.nl
06 38 32 39 82