Verzending

In stap 3 van het bestelproces worden alle benodigde gegevens ingevuld. Het gaat hier om de volgende gegevens:

  • Bezorgadres. De bestelling kan op een adres naar keuze afgeleverd worden of bij ons worden opgehaald.
  • Factuuradres. Factuuradres gelijk aan bezorgadres of anders? Hier kan het ingevuld worden.
  • Afzenderadres. Afzenderadres gelijk aan factuuradres, neutraal, Flyerzone of anders, aan jou de keuze.

De bestelling volgen

Wanneer we de bestelling overdragen aan de pakketdienst, krijg je hier een bevestiging van via e-mail. Als er is gekozen voor het ontvangen van een sms, zal deze ook verstuurd worden. Flyerzone werkt samen met DHL. Op de website van DHL kan de bestelling, d.m.v. een track & trace nummer gevolgd worden. Het track & trace nummer staat in de bevestigingsmail en in het account bij mijn bestellingen. Handig om te weten is dat het track & trace nummer meestal in de avond geactiveerd zal worden.

Meer verzending informatie

Verdere vragen over de verzending zelf? Dan is het handig om direct contact op te nemen met DHL. Ze zijn telefonisch bereikbaar via 088 - 345 43 00 (normale kosten).

Bestelling afhalen

Woon je in de buurt van Westerbroek, of lijkt het je gewoon leuk om een keer langs te komen? Kom dan je bestelling ophalen bij Flyerzone. Omdat wij alles zelf produceren, kan je tijdens het bestellen altijd kiezen voor het zelf ophalen van de bestelling. Koffie en thee staat voor je klaar. Afhalen kan van maandag t/m donderdag tussen 8:00 uur en 20:00 uur. Op vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur.

Altijd gratis verzending

Dit kunnen niet veel online drukkerijen zeggen, bij Flyerzone is de verzending altijd gratis. Dus ook voor grote producten als plaatmateriaal, beurswanden en spanframes. Het gaat hier om verzendingen naar 1 afleveradres in Nederland of België. Drukwerk naar andere landen verzenden kan uiteraard ook, neem dan wel even contact met ons op.


Vragen?

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op, je krijgt op werkdagen altijd binnen 24 uur antwoord.